Peter's Last Straw
Kathy Fang merancang makan malam untuk Festival Lembah Napa dan buat keputusan perniagaan diragukan yang menyebabkan Peter mempersoalkan keutamaannya dan kesetiaannya kepada warisan keluarga. Kemudian, kesilapan besar mengancam masa depan Long di Fang.