Old School, New Food
Cef Kathy Fang merancang untuk menggunakan menu moden di restorannya di San Francisco, Fang, ke tahap baru. Dia mengadakan makan malam untuk pempengaruh serta bapanya, rakan perniagaan dan pengkritik ketatnya, Peter Fang.