Town Square
King Kandy dan Majlis Gula-gula meluluskan peningkatan untuk dataran bandar di setiap kawasan Candy Land, jadi hos Kristin Chenoweth mencabar pasukan yang tinggal untuk mencipta struktur dan hiasan untuk dataran bandar.