Magical Creatures
Kristin Chenoweth mencabar lima pasukan artis kek dan gula untuk mencipta makhluk baru untuk Candy Land. Hakim Nacho Aguirre dan Aarti Sequeira hantar satu pasukan pulang, dan David Bromstad kongsi pandangan belakang tabir pembuatan Candy Land.