On the Go
Tiada mod pengangkutan di Candy Land, jadi hos Kristin Chenoweth mencabar pasukan untuk membina cara inventif untuk penduduk setempat bergerak. Juri Nacho Aguirre dan Aarti Sequeira memutuskan pasukan mana akan pulang.