Carnival Exhibits
Kristin Chenoweth membentangkan pasukan yang tinggal dengan cabaran untuk mencipta pameran karnival Candy Land yang menggembirakan rakyat tanah pilihan mereka. Juri Nacho Aguirre dan Aarti Sequeira memutuskan pameran pasukan mana yang tidak sesuai.