It's Yours to Lose!
Geoffrey Zakarian membiarkan dua cef terakhir melakukan pengambilalihan restoran penuh, menubuhkan restoran mereka dengan kakitangan penuh dan pengunjung sebenar termasuk Geoffrey. Pengusaha restoran hebat seterusnya memperoleh pelaburan Geoffrey.