What Kind of Recipe is This?!
Geoffrey Zakarian menilai resipi empat cef dengan cuba memasak hidangan mereka. Kemudian dia mengadakan parti dengan cef tempatan dan pengkritik makanan untuk melihat sama ada pengusaha restoran ini boleh melaraskan menu mereka.