I Smell Money!
Enam cef itu mesti menunjukkan Geoffrey Zakarian bahawa mereka tahu cara membuat "hidangan keuntungan mereka." Kemudian mereka perlu berikan persembahan penuh konsep restoran mereka, memperkenalkan menu mereka, hidangan penarik dan suasana keseluruhan.