A Menu is Not a Throwaway!
Mencari menu yang kohesif yang mewakili gaya cef, Geoffrey Zakarian meminta lima cef yang tinggal memasak tiga hidangan menu mereka sendiri. Kemudian mereka mesti menggunakan sisa makanan dalam hidangan khas dihidangkan di restoran impian mereka.