Looking Back, Moving Forward
Charn ceritakan permulaannya di syarikat itu ketika pasukan Big Red bekerjasama dengan selebriti tempatan Paul Foster. Idea untuk mengembangkan perniagaan ke luar negara dilontarkan kepada pasukan.