Same Office, New Culture
Syarikat memutuskan untuk membantu pasangan secara pro-bono apabila rumah mereka rosak akibat jelaga daripada kebakaran rumah jiran. Sementara itu, perubahan sedang berlaku apabila kakitangan Big Red mengetahui perubahan operasi dan budaya kerja mereka.