Tiada teman, tiada jaminan hidup? Klien ialah musuh terbesar, Liu Guangming. Akira sedia mati dalam misi terakhir! Liu cuba larikan diri ke luar negara, dan Akira diminta lindungi Liu sendirian. Akira terpaksa membunuh Takanashi?