Lindungi kekasih Sawaguchi daripada penghendap. Akira dan Takanashi jaga Nagiko, kekasih Sawaguchi. Penghendap terbongkar sebagai "KICKS CORP." yang diketuai Liu. Ada rahsia yang membawa maut?