Daisuke, penganggur 20 tahun, yakin ada yang mengejarnya. Dia minta Akira dan Takanashi lindunginya, tetapi dia tiba-tiba tarik balik permintaan! Akira tak boleh tinggalkan Daisuke, dan ayahnya Yoji akhirnya menyerah.