On the Waterfront
Ia yang terbaik daripada dua dunia dengan pemandangan menakjubkan dan tempat makan tepi laut yang luar biasa. Anne Burrell sukakan pemandangan Brooklyn dengan hidangan pasta daging manakala Jeff Mauro mengagumi sungai dan ayam panggang di Chicago.