Desert Island Dish
Cef dan pakar makanan berkongsi satu sajian yang wajib untuk mereka. Pilihan Duff Goldman adalah donat yang sangat menarik manakala Alex Guarnaschelli membawa paella yang wajib rasa dari Chicago.