More Than I Can Count!
Sesetengah hidangan istimewa takkan menjemukan. Andrew Zimmern telah lupa berapa kali dia makan ayam barbeku yang terkenal di Birmingham, AL, dan Aarti Sequeira tidak boleh berhenti memesan ais krim buatan tangan kegemarannya di Los Angeles.