Beach Adventure
Antonia Lofaso kembali ke pantai untuk hari yang mencabar! Ketika Eric Adjepong dan Brian Malarkey memancing makanan laut, para cef mengemas bahan-bahan untuk jamuan makanan laut kedesaan. Kemudian, dua cef berjuang untuk terus kekal.