Game Day Eats
Antonia Lofaso mulakan pertandingan dengan penyingkiran berganda! Dua cef bersemuka dalam pertarungan piza, si kalah akan disingkirkan dengan serta-merta. Kemudian, Eric Adjepong dan Brain Malarkey memilih protein untuk hidangan hari permainan terbaik.