Coastal Road Trip
Antonia Lofaso mencabar para cef untuk menaik taraf masakan untuk pengembaraan musim panas! Brian Malarkey dan Eric Adjepong berlawan untuk menjadikan makanan segera lebih hebat, mereka buat sebaik mungkin dengan perkelahan tepi jalan bertemakan pantai.