Beachside Eats
Antonia Lofaso membawa saingan terus ke pantai. Brian Malarkey dan Eric Adjepong cuba untuk memenangi kelebihan utama untuk pasukan mereka dengan snek panggang mudah pegang sebelum setiap pasukan membuat versi mereka bagi jamuan tepi pantai.