Destruction of the Summer Palace
Pada tahun 1860, semasa Perang Candu kedua, tentera Perancis/British memusnahkan Istana Musim Panas di Beijing. Banyak objek telah dicuri atau dibawa pulang, termasuk Zodiac Heads -- adakah orang Cina akan dapat semula kesemua 12 kepala?