Drunk Bears
Pertemuan lewat malam dengan beruang pemburu arak mencetuskan siasatan seluruh negara. Ahli biologi hidupan liar Forrest Galante menjejaki pencerobohan dan menemui trend pelik, beruang menyerbu rumah untuk meneguk arak dan melahap makanan ganja.