Cocaine Hippos
Badak air ganas belaan raja kokain terkenal Pablo Escobar terlepas dari kawasan terbiarnya di Colombia, lalu menjadi spesies penceroboh berbahaya dan mematikan. Ahli biologi hidupan liar Forrest Galante merangka rancangan berisiko untuk menghentikannya.