Spits & Stings
Lihat haiwan berkembang untuk menggabungkan meludah dan menyengat ke dalam senjata maut untuk terus hidup di alam liar. Walrus bergantung pada keupayaannya untuk meludah untuk memberi makan; Ular tedung selar mengeluarkan air liur berbisa.