Lethal & Poison
Temui cara haiwan seperti labah-labah web corong melekat pada mangsanya dan menggigit berulang kali, mengeluarkan racun yang cukup untuk membunuh manusia dewasa dalam masa kurang daripada setengah jam dan banyak lagi.