Ejection & Odor
Temui cara makhluk guna lentingan dan bau sebagai instrumen untuk menangkap mangsa. Di seluruh lautan, sotong mengelak musuhnya dengan menghilang di sebalik pancaran dakwat, sambil menggabungkan pancaran dan bau, sigung boleh mengeluarkan bau busuknya.