The Girl on the Scooter
Peluru sesat membunuh La 'Kyijah Williams yang berusia 15 tahun. CCTV menunjukkan seorang lelaki bersenjata bertopeng, tetapi saksi enggan bercakap sehingga nama suspek dipetik. Apabila anggota menangkapnya semasa sekatan, detektif tiada bukti yang cukup.