Fight Club
Selepas pembunuhan Milli Penn yang berusia 15 tahun, detektif Grand Rapids menyiasat penembak bertopeng, yang dikhabarkan sebagai seorang remaja lain yang dikaitkan dengan kelab gaduh. Kemudian, berlaku satu lagi serangan tembakan.