No Excuse
Detektif Grand Rapids menyiasat mangsa yang ada sejarah aduan domestik. Ketika mangsa bertarung nyawa, penembak wanita itu mendakwa mempertahankan diri. Namun percubaannya menyembunyikan bukti menimbulkan keraguan tentang motif sebenarnya.