Party Bus
Detektif Katie Roszkowski, yang mengetuai kes pembunuhan pertamanya, menemui sebuah bas parti yang ditimpa malang. Dengan sedikit saksi, dia mesti mengetahui hal yang berlaku apabila penumpang keluar dari bas dan punca ia meningkat kepada pembunuhan.