A Deadly Trap
Panggilan rutin ke polis rupa-rupanya perangkap maut. Pemanggil itu seorang pembunuh yang berdendam dengan polis. Dua pegawai wanita tanpa senjata datang menyiasat, lalu dibunuh dengan kejam oleh salah seorang buruan paling dikehendaki di Britain.