The Killer Chemist
Mitesh Patel mencekik isterinya untuk menuntut insurans dan memulakan hidup baharu bersama kekasih. Dia menggeledah rumah supaya kelihatan seperti rompakan gagal, lalu membuat panggilan sebak ke talian kecemasan, tanpa sedar meninggalkan petunjuk penting.