An Oscar-Worthy Performance
Api marak memusnahkan bengkel dan meragut nyawa pemiliknya, David Twigg. Polis memburu dua penceroboh bertopeng selepas laporan dibuat oleh pasangannya, Julie Dixon. Namun di mahkamah, hakim menyifatkan panggilan Dixon seolah-olah layak pencalonan Oscar.