The Microscopic Mistake
David dan Ann-Marie Pomphret kelihatan pasangan bahagia. Namun, Ann-Marie ditemui mati dipukul. David menelefon polis, tetapi siasatan forensik menemui sel darah pada stokingnya yang kotor, lalu membongkar kebenaran sebenar.