The Last Word
Natalie mengetahui punca masalahnya semasa ketiadaan Josh di resort itu. Terapi seks mendedahkan kebenaran dan fantasi rahsia yang menyebabkan pasangan bersependapat dan berbelah bagi. Jasmine memberi cadangan untuk masalah seks antara dia dan Gino.