Tell All, Part 1
Semua pasangan berkumpul semula untuk berkongsi perkembangan eksklusif tentang keadaan hubungan mereka sejak berada di resort. Jasmine mengejutkan semua dengan berita kehamilannya. Keadaan menjadi tegang apabila Rob tidak menyembunyikan pendapatnya.