On Their Last Legs
Pasangan-pasangan bergelut untuk berhubung semula selepas terapi berkhemah. Gino dan Jasmine buntu soal keintiman. Ari takut hubungannya dengan Bini berakhir. Jasmine kenalkan calon hubungan terbukanya. Darcey cetus masalah untuk Stacey dan Florian.