Tell All, Part 2
Pasangan bertemu lagi di Bandar Raya New York untuk berkongsi perkembangan hubungan mereka selepas percutian itu. Brandon bersedia untuk hadapi kebenaran. Hubungan Rob dan Sophie berada di persimpangan. Stacey ada berita mengejutkan tentang hubungannya.