Shift 7: Risk Taking
Michael Symon dan Esther Choi bentangkan cabaran pertama, dengan pertempuran tiga penjuru makanan jalanan pedas. Kemudian, cef yang keletihan mesti buat hidangan ikan yang layak ke finale untuk hakim Andrew Zimmern untuk rebut tempat dalam syif terakhir.