Michael Symon dan Esther Choi memberi 10 cef yang tinggal 10 minit untuk mencipta hidangan yang indah yang akan dinilai bukan dengan rasa tetapi dengan rupa. Kemudian, peserta sediakan makanan diilhamkan karya seni untuk hakim Fariyal Abdullahi.