Keletihan meningkat pada jam 16 ketika Michael Symon dan Esther Choi minta lapan cef yang tinggal untuk buat sup dan sandwic dan hadapi tiga kejutan masakan. Hakim Carlos Anthony dan Brian Malarkey putuskan cef yang akan mara ke syif ketujuh.