Shift 5: Adaptability
Pada jam ke-13, Michael Symon dan Esther Choi cabar sembilan cef yang tinggal untuk ubah snek bilik rehat jadi pencuci mulut. Kemudian, peserta yang letih mesti ubah bahan sarapan jadi makanan yang berbeza sepenuhnya untuk hakim Brooke Williamson.