About The Things That Made You Smile
Hong Dae-yeong yang berusia 37 tahun, kini menjadi Go Wu-yeong berusia 18 tahun, terkejut melihat sisi berbeza anak-anaknya sebagai rakan sekolah. Bagaimana dia akan menangani pertemuan dengan Da-jeong di sekolah?