I Miss You
Da-jeong terganggu dengan pengakuan Wu-yeong sebelum pengumuman kerjaya dan Wu-yeong menyesal menyakitinya. Kemudian, JBC umumkan wartawan sepenuh masa yang baru dan Ji-hun, selepas berfikir panjang, menghubungi bekas suami Da-jeong, Dae-yeong.