Life Continues
Pelajar sekolah menengah, Dae-yeong, bercita-cita menjadi pemain bola keranjang. Dia akhirnya jatuh cinta dengan Da-jeong dan mendapat anak kembar. Selepas 18 tahun, Da-jeong meminta perceraian dan hidup Dae-yeong berubah secara tidak dijangka.