Half-moon
Selepas insiden itu, Da-jeong tidak dapat berdepan dengan Wu-yeong dengan baik. Ketegangan antara Wu-yeong dan Ji-hun semakin meningkat. Sementara Da-jeong keliru dengan perasaan Wu-yeong, ketiga-tiga mereka bertemu di parti GoGoPlay.