Korekiyo leverages Ryota's father's connection to prompt Ryota to question his death. Meanwhile, Miyoko's frequent visit to see Kusumi, a jailed rocker and Shigeharu's bet invite Ryota's curiosity, while Souichi's words linger in his thoughts.