No Mercy
Eunhye, Inae’s younger sister and only family… has disappeared. Inae, an ex-bodyguard goes after the kidnapper at the risk of her life.
Eunhye, Inae’s younger sister and only family… has disappeared. No, she’s kidnapped. Inae, an ex-bodyguard goes after the kidnapper at the risk of her life. No mercy, no negotiation, all payback!